
Agencje interaktywne oferują szereg usług, które mają ułatwić firmom zaprezentowanie i wypromowanie swoich produktów lub usług w Internecie. Z pomocą specjalistów osiągnięcie sukcesu w sieci staje się szybsze i skuteczniejsze. Właśnie na tym Ci zależy? Zatem przekonaj się, czym zajmuje się agencja interaktywna i sprawdź, jak może Ci pomóc.
Projektowanie i optymalizacja stron internetowych
Jedną z najważniejszych usług agencji interaktywnej jest projektowanie i optymalizacja stron internetowych. Dzięki temu zyskujesz internetową wizytówkę firmy, która powinna być intuicyjna w obsłudze, atrakcyjna wizualnie i funkcjonalna.
Agencje interaktywne np. https://nicesoft.pl/agencja-interaktywna-krakow/ tworzą strony www typu one page, landing page czy też witryny z wieloma zakładkami. Dlatego w zależności od budżetu i potrzeb firmowych należy wybrać odpowiedni rodzaj witryny.
Tworzenie sklepów internetowych
Czym jeszcze zajmuje się agencja interaktywna? Kolejną istotną usługą jest tworzenie sklepów internetowych, które pozwalają na zdobycie nowych klientów i łatwe zakupy online. Z pomocą własnego e-commerce możesz sprzedawać zarówno produkty fizyczne, jak i cyfrowe, a nawet usługi.
Specjaliści w agencjach interaktywnych podczas tworzenia sklepów internetowych dbają m.in. o:
- projektowanie i budowę nowoczesnych sklepów – tworzą estetyczne i funkcjonalne witryny przy pomocy takich CMS-ów jak WooCommerce, Shopify, Shoper czy też Prestashop,
- integrację z systemami płatności – tym samym zapewniają bezpieczne i wygodne metody płatności dla klientów,
- optymalizację pod kątem UX – tym samym dbają o pozytywne doświadczenia zakupowe.
Zarządzanie kampaniami reklamowymi
Reklama w Internecie to doskonały sposób na zwiększenie zasięgów i poprawę konwersji. Agencje interaktywne specjalizują się w tworzeniu i zarządzaniu kampanii reklamowych w różnych kanałach np. Google Ads, Facebook Ads, Instagram, LinkedIn czy też YouTube. Specjaliści dbają o odpowiednie targetowanie, kreatywne treści, a także analizę wyników i regularne kontrolowanie działań konkurencji. Dzięki temu reklamy stają się efektywne, a przy tym indywidualnie dopasowane do potrzeb danej marki.
Tworzenie treści
Wysokiej jakości, zoptymalizowane treści stanowią kluczowy element każdej strategii marketingowej. Agencje interaktywne oferują usługi z zakresu copywritingu, które obejmują:
- pisanie artykułów blogowych,
- pisanie tekstów na zewnętrzne witryny,
- tworzenie treści na strony www i do sklepów internetowych,
- tworzenie treści do newslettera,
- tworzenie treści na platformy społecznościowe.
Pozycjonowanie stron i sklepów online
Ważną częścią usług agencji interaktywnej jest także pozycjonowanie stron i sklepów online. To proces, który ma zwiększyć widoczność witryny w wynikach wyszukiwania Google na wybrane słowa kluczowe. Twoja oferta będzie częściej wybierana przez użytkowników, a marka będzie kojarzona z profesjonalizmem.
Podczas pozycjonowania agencje zajmują się m.in.:
- audytem SEO – analizują obecną kondycję strony i efekty dotychczasowych działań SEO;
- optymalizacją techniczną – dotyczy to szybkości ładowania strony, struktury URL, meta tagów itp.;
- optymalizacją treści – tworzą unikalne treści, które są zgodne z wytycznymi Google i zwiększają ruch organiczny;
- analizą słów kluczowych – wybierają te frazy kluczowe, które mają największy potencjał i zapewnią wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania w Google.
- link building – pozyskują wartościowe linki zewnętrzne, które zwiększają autorytet strony, a także dbają o linkowanie wewnętrzne.