
Prowadzenie firmy to często codzienna walka o klienta. Wyróżnienie się wśród konkurencji i zdobywanie uwagi osób potencjalnie zainteresowanych produktami i usługami stają się więc jednymi z najważniejszych elementów każdej strategii biznesowej. Pomóc w tym może m.in. inwestowanie w reklamę wizualną, np. folie do zadruku naklejane na firmowych samochodach.
Dlaczego warto okleić firmowe auto?
Samochód firmowy można wykorzystać nie tylko jako środek pomagający realizować usługi u klienta. Świetnie sprawdza się również jako… nośnik reklamy wizualnej. Umieszczając na pojeździe przeznaczone do tego folie do zadruku, przestajesz być anonimowym wykonawcą i zaczynasz pracować na swoją rozpoznawalność. Takie auto osobowe lub dostawcze przyciąga też spojrzenia i zwiększa zainteresowanie firmą oraz oferowanymi przez nią usługami. Co więcej, taka reklama jest mobilna i ma szansę dotrzeć do naprawdę wielu odbiorców. Do oklejania pojazdów stosowane są różnego rodzaju folie do zadruku, w tym folie magnetyczne. Uzyskuje się na nich dobre odwzorowanie grafiki reklamowej, w tym logotypu firmy czy informacji kontaktowych.
Folie do zadruku i folie magnetyczne – jakie wybrać?
Folie do zadruku, które nadają się do naklejenia na pojazdach, występują w różnych wersjach. Najtańszym rozwiązaniem jest folia monomeryczna. Należy jednak mieć na uwadze, że nadaje się ona tylko na płaskie powierzchnie, a aplikację należy ponawiać co 2 lata. Nieco lepszą trwałość zapewnia folia polimeryczna, która trzyma się do 5 lat i da się nakleić ją na lekkich przetłoczeniach. Mocniejsze nierówności najlepiej jednak pokrywa folia wylewana, która dodatkowo zachowuje pierwotny kształt i dobry stan aż do 8 lat. Ciekawym rodzajem folii na samochód są również folie magnetyczne. Są to elastyczne magnesy z nadrukiem. Ich montaż jest więc najłatwiejszy, a wymiana najszybsza. Naklejki magnetyczne są też często wykorzystywane na prywatnych samochodach w celu ich ozdobienia.
O czym jeszcze należy pamiętać, chcąc nakleić na auto folie magnetyczne lub inne folie do zadruku?
Folie magnetyczne, polimerowe czy inne to efektowna, skuteczna reklama dla każdego przedsiębiorstwa. Ważne jednak, aby stawiać wyłącznie na dobrej jakości folie do zadruku. Będą one bowiem narażone na różne warunki atmosferyczne. Co więcej, w przypadku samochodów nowych lub też świeżo malowanych warto odczekać 90 dni, by lakier dobrze się utrwalił, przed zakryciem go folią. Po tym czasie aplikacja będzie trzymać się lepiej i na dłużej posłuży nam jako mobilna grafika reklamowa.